Saturday, January 6, 2007

Er det nu nødvendigt?

Så siger jeg først nølende ja til at bidrage som medredaktør på en andens blog, som jeg ikke kendte - og så skal jeg så først oprette min egen blog for at det kan fungere. Hmm, det er skismeda besværligt.

I det hele taget ved jeg ikke rigtigt med alt dether bloggeri. Hånden på hjertet og hovedet på bloggen: er der andre end een selv, der gider at læse med?

Nå, men Curt Hansens ide med en kritisk debat om universitetsdemokrati støtter jeg da varmt. Se hans nye blog om universitets- og forskningspolitik

Slut for nu.

3 comments:

Curt Hansen said...

Tak for støtten. Jeg tror nu ikke det er nødvendigt at oprette sin egen blog for at stå som fast bidragyder på en blog - en profil på blogger skulle kunne gøre det. - Men nu kan du jo føre offentlig dagbog :-)
v.h. Curt

Rasmus said...

Claus, jeg er nødt til at fortælle dig at din blogoverskrift allerede er taget: http://www.hovedetpaabloggen.dk/

Claus Emmeche said...

Tak Rasmus, det var ellers et fint navn. Nå, men nu må jeg finde på noget andet. Hmmm, så tror jeg, at jeg omdøber den til 35325347, som er nummeret til min telefon - det er også ligesom et blognavn med et mere unikt præg.